Блог игри

Миналата седмица- 23 -2009

Миналата седмица попаднах на няколко постинги със заглавие „Блог игра”. По принцип рядко се включвам в такива инициативи, но една от тях (в Gan’s BlogПрепоръчай на приятел )ми хареса с идеята, за споделяне на най-интересните постинги в блог-пространството, на които сте попаднали. Всъщност подобна идея не е нова. Юлиан Йорданов- Fingli в Пост-скриптум инфо има такава рубрика отдавна. В краят на всяка седмица там има подборка на най-интересното, което авторът е прочел.
Мисля, че подобни рубрики са полезни. Разбира се, всеки има свой вкус и не искам да натрапвам моя на никого. Неприятно е, че един постинг, ако не се забележи веднага, за не повече от два дни, вече е загубен в морето на по-нови постинги. Затова и ще се опитам малко да удължа този живот на нещата, които са харесали на мен.
От днес всяка неделя, ще споделям, какво съм харесал най-много миналата седмица.
Само, че с едно допълнение. Всяка седмица попадам на нови блогове. Току що създадени, или пък такива, които рядко публикуват. Малки блогове встрани от трафика. Това не пречи в тях да има стойностни неща. Някои от тях са доста интересни, като съдържание и заслужават повече внимание. Ще се опитам да насоча вниманието, към такива блогове.
Спомням си един постинг преди известно време с такива препоръки.
Най-силно ме впечатли дадената от автора препоръка за блог, в който имаше само три клипчета, но затова пък на най-челно място се мъдреше един-единствен линк, към блога на препоръчалият го:).
Знам, че и при блоговете, както и при постингите, вкусовете са различни, но Ви обещавам, че подобно нещо няма да видите в поредицата, която започвам от днес.


Миналата седмица - 23 - 2009

Нещата, които ми харесаха най-много:


„Защо не подкрепих бащата от Асеновград във Фейсбук” - Полетът на костенурката

„КЪРДЖАЛИ - РАЗХОДКА ДО КРАЯ НА ЕВРОПА” - Блогуващият с пилци

Отведи ме оттукEmilie

Синдромът „ Сам на света” – Чудене


Нови блогове

Понеже това е първият постинг по темата, ще добавя повече блогове. Някои от тях съм включил вече в ”Блогове, които харесвам” и не могат да се нарекат нови. В бъдеще ще включвам в седмичният постинг само такива, на които съм попаднал през седмицата.

NA

За нещата от живота

Женски гамбит

Капчици цветна мъгла

Езерото на водопада

Хармония, съзидание, изобилие

Епистоларни напъни и още нещо

Проблясъци

Нахвърляни размисли

Разни работи

Когато се раждам в дъжда

Нахвърляни размисли

И накрая включвам с известно колебание един съвсем нов блог, на който попаднах в събота. Има само три постинга (вече са 5), но съдейки по тях блогът има добро бъдеще. Дано продължи в същия дух.

Дневникът на Иван

Това е за тази седмица. До другата неделя следобед.

-

5 коментара:

  1. Владо, благодаря ти! :)
    Приятно съм изненадана, че намираш блога ми за интересен - той няма определена тематична насоченост, освен факта, че във всичко публикувано съм акцентирала върху хилежните елементи :)
    Идеята звучи малко като реклама, но пък е чудесен начин да посетиш блогове, които иначе не би и забелязал в многообразието :)
    Благодаря ти и за тази възможност!
    Поздрави! :)

    ОтговорИзтриване
  2. Хриси, няма защо да ми благодариш:).Ценното на един блог е ,когато е различен и почеркът на автора личи. Разбира се, че това е реклама, но не е достатъчно ефективна. Мисля обаче, че никой няма да възрази срещу включването тук на някой от постингите или блоговете. Стремил съм се да съм обективен.В бъдеше блоговете ще са по-малко.

    ОтговорИзтриване
  3. Благодаря, Владо!
    Не съм свикнала да бъда в светлината на прожекторите, но се радвам, че блогът ми ти харесва.:)
    Идеята е добра,защото можеш да научиш за други интересни блогове(които иначе няма как намериш, ако случайно не попаднеш на тях).Блогът " Дневникът на Иван" наистина е добър.Хареса ми.Благодаря, че ни го представи.

    ОтговорИзтриване
  4. Да, идеята е добра :)
    Аз започнах да правя такъв списък, заради "техничарите", които с различни хитрини са завладели първите места в класациите - макар че съдържанието на блоговете им да не струва.
    Дано да се появят още хора, които оценяват публикаците по смисъла, а не по приятелска линия.

    ОтговорИзтриване
  5. @ Юлиане, благодаря за оценката и за идеята. Ако не го бях видял в твоя сайт, нямаше да се сетя.Всеки ден попадам на малки блогове, които заслужават повече от десетина прочита на ден.

    ОтговорИзтриване