Назад във времето - време за губене

По време на отпуската имах доста свободно време. Така се разрових сред старите си дискове и попаднах на нещо, което преди време ми е било интересно. Всъщност си е било загубено време, въпреки усмивките, които предизвикаха старите снимки.
Когато започнах блога имах няколко поста за подобни начини за разсейване. Имам дори и етикет за тези публикации (Време за губене), но времето го няма. Сега след дълго прекъсване реших да пиша отново.
Това е сайт, където след като качиш твоя снимка, прави серия от колажи, как бихте изглеждали през някоя далечна година.
Ето как бих изглеждал например, ако през 1984 година съм бил на 30-35 години. Аз пък си се представях, като закръглен чичко със сламена шапка, москвич и гарсониера, но може би бъркам.



Тогава съм имал времето и търпението да сваля всичките 26 снимки, но днес съм доволен от това. Ето ги в слайдшоу.



Днес снимките в сайта са осъвременени и когато го потърсих, дори не бях сигурен, че е същия. Сигурно някои от вас са го срещали, но ако не сте и имате време за губене, можете да го направите сега.
Това е адреса на сайта:

yearbook yourself

Там има и други възможности, за смях за собствена сметка. За тези които не са го ползвали, ще предупредя, че резултата зависи от центрирането и оразмеряването на качената снимка, за което има инструменти в самия сайт.



Приятно губене на време, назад във времето!

7 коментара:

  1. Дано не го приемеш като спам (за това и оставям линковете открити), но ако ще се забавляваме, нека е така - ето един сайт, за проверка в проценти на прилика със звезди http://celebrity.myheritage.com/FP/Company/try-face-recognition.php?lang=BG . Виж и тази снимка на Лу Рийд (според сайта приличаш на него) http://www.rockpic.net/images/lou-reed-16.jpg

    ОтговорИзтриване
  2. Сега са осъвременили снимките, а има за жени и семейни снимки.
    @ Светла , няма проблем. дори мисля, че съм писал тук за този сайт.Поста май се казваше-Време за губене- На коя знаменитост приличате. Тогава ме изкара средно между Щварценегер и Айнщайн:))))

    ОтговорИзтриване
  3. Как само с една прическа се променя човек...забавно е :)

    ОтговорИзтриване