Точка или ново начало

Вчера Тошка обяви една новина, която очаквахме. Ако някой още не е разбрал, Тошка е altair, а новината можете на прочетете в блога ѝ:

Разни мисли на един заразен човек

Ще я повторя и тук. Блогът се превърна в книга. Нарича се „Позитивно“ и представянето ѝ, ще бъде на 23 февруари, четвъртък от 19:00 часа.
Мястото е Клуб Culture Beat -НДК, между моста и билетния център.

За съжаление, няма да мога да присъствам, но си обещавам, че при първия повод, когато имам път към София, ще ѝ се обадя. Тя е от хората в нета, с които винаги съм искал да се запозная.
Искам да ѝ пожелая успех за нея и книгата и съм сигурен, че ще го има. Тя има куража и волята, да се справи с всичко. Книгата просто слага точка на един период от живота ѝ, или пък отваря прозорец за ново начало.
Искам да кажа ѝ кажа още нещо. Това, което ме накара да чета редовно и с интерес блога ѝ, не беше болестта. Зад думите, зад болката и отчаянието на моменти, винаги съм виждал истински Човек. Сигурен съм, че и повечето от другите и гости, са почувствали това.
Затова може би бъркам, като казвам, че това е точка или ново начало. Истинският Човек върви по своя път и се бори всеки ден. Независимо, дали се нарича altair или Тошка, трудностите няма да я спрат.
Успех Тошка!

2 коментара:

  1. Благодаря ти, Влади, за този пост!

    ОтговорИзтриване
  2. и аз и пожелавам успех. също следях редовно блога и по онова време, когато тръпнеше в очакване на новите резултати, а заедно с нея и многобройните и читатели. Сигурна съм, че книгата ще има много успех!

    ОтговорИзтриване