Промяна

Обичам да се излежавам, но тези дни е принудително и ми дойде в повече. Може би и това е причината, да се реша за нещо, което не съм правил от две години. Вчера смених изгледа на блога и още се чудя, дали не сбърках.
По принцип в последно време харесвам инструментите за шаблони на Blogger. С малко фантазия, могат да се направят чудесни индивидуални шаблони, които да задоволят всеки вкус. Новият ми шаблон обаче е нещо различен. Различен е от тези, които съм използвал досега и мисля, че Нямам идея го заслужава.
Надявам се, да се чувствате по-удобно с него тук. Има още някои неща, които ще пипна с времето, но те ще са козметични и нямам срок за това. Неприятно беше, че се наложи да въвеждам блогрола ръчно, но се надявам, да не съм пропуснал някого или ако съм, той да се обади.
Е, чакам мненията ви.

8 коментара:

  1. Харесва ми. Аз съм консервативна и не обичам промените, но още като отворих блога,от пръв поглед ми хареса.

    ОтговорИзтриване
  2. Аз пък ще кажа, че Владо е майстор и може да се постарае повече. Той ще си прецени какво :)

    ОтговорИзтриване
  3. Поздравления! Харесва ми синьото, има нещо вълшебно в този нюанс :)))

    ОтговорИзтриване
  4. Има още работа, но и аз мисля, че е хубав. Дано сте видели най-голямата промяна, защото тя се вижда само от главната страница на блога. Има и емотикони в коментарите, но засега реших, да не ги пускам.

    ОтговорИзтриване
  5. И на мен ми харесва, Владо. Видях го още одеве, но нямах време да го разгледам. Определено първата страница е много сполучлива, защото се виждат много повече постинги, отколкото обикновено.

    ОтговорИзтриване
  6. Аз не разбирам, но ми харесва!!! Пожелавам успех с новата визия!

    ОтговорИзтриване