Коледно

Вчера си поиграх и сложих малко коледна украса тук. Не е много, но пък е повече от други години. Сложих таймер за оставащото време до Коледа, малко цвят в хедъра и снежинки.
Зная, че още е твърде рано, но ми се иска времето вече да е минало. Иска ми се, Коледа да е утре, не за друго, а за да съм оставил тази година зад гърба си. Нужни са ми тези дни, хем спокойни, хем с приповдигнато настроение.
Зная, че по Коледа не стават чудеса, но нека дойде, пък може тази година да бъде изключение.
Нужно ми е чудо, защото обикновени тъжни неща си имам всеки ден. Нужна ми е малко надежда, че утрешния ден ще бъде по-добър. Надежда, че хората са и ще бъдат по-добри от днес.
Чакам Коледа и си я искам!

8 коментара:

  1. Влади,то за това са измислени тези празници и толкова им се радваме,защото се надяваме... а после си казваме - нищо,догодина... :)

    ОтговорИзтриване
  2. По Коледа ВИНАГИ стават чудеса

    ОтговорИзтриване
  3. Никога не е прекалено рано за коледния дух :)

    ОтговорИзтриване
  4. Ще има чудо, задължително, ако...вярваш:)
    Писмо

    Здравей, Дядо Коледа! Как си?
    Измина пак цяла година...
    Добре съм. Дори без подарък,
    за другите нека да има.
    Нали като тебе, раздавам
    от всичко, което ми липсва.
    По малко надежда и вяра,
    на който каквото поиска.
    И даже...раздавам подкрепа.
    Понякога дето се плаша -
    че тука си нямам джуджета,
    сама изработвам нещата -
    и може от много умора,
    или от недостиг на време,
    на някой, така, да не смогна
    да дам по парченце от мене...
    Добре съм. Недей да ме мислиш.
    Все още оправям се някак.
    Но, всъщност, за друго ти пиша -
    за тебе все няма подарък.
    И чакам писмо да ми пратиш,
    дочух, че си много послушен.
    Ще видя какво да направя,
    за Коледа - може и Чудо...

    ОтговорИзтриване