Втората книга

Ако някой ми беше казал преди година, че ще издам две книги през тази, щеше да ме разсмее. Когато през април излезе „Страната на фантазиите“, отново не съм мислил за втора книга през тази година. Наистина имах съмнения, дали първо не трябваше да се отпечатат приказките, но си имах причина да издам първо „Страната на фантазиите“. Времето след издаването на първата книга ми беше толкова натоварено, че не бях сигурен, че скоро ще се захвана отново с това.
Обаче нещата така се подредиха, че имам възможност да издам тази година и книжка с приказките. Подредил съм вече нещата във времето и почти съм уточнил всички подробности. Текста е готов за печат и в понеделник го изпращам. Ще получа първата книга до края на другата седмица, а бройките преди края на месеца. Този път няма да си мълча до последно и ще давам информация за всичко.
Името на книгата е „Разказани приказки и приказни разкази“, а на картинката може да видите част от предварителните проекти за корицата ѝ. Окончателния вариант обаче ще запазя в тайна до последно, но както и при първата книга, ще бъде много изчистен. Новата книга ще е по-обемна от първата със сто страници. Включените са сто приказки и разкази, като съдържанието ще публикувам в отделен пост през другата седмица. Някои хубави приказки и разкази, не са включени, но може би някой ден и те ще намерят пътя към хартията.
Този път се престраших и ще има представяне на книгата, но само в родния ми град. Не харесвам този вид събития, но не мога да отрека, че са полезни. Най-вероятно ще е през първата седмица на ноември, но ще го кажа, когато всичко е уточнено.
Книгата ще си е истинска, както първата. Ще си има всичко, което една книга трябва да има, дори ISBN. Както и първата книга тази няма да се намира в книжарниците. Няма да я намерите и на някое от изложенията на издателствата или книжарниците. Знаете мнението ми за голяма част от издателите и разпространителите и няма да го повтарям отново. В момента мога да си позволя да подсигуря достатъчно бройки за всеки, който я пожелае и ще го направя независимо от времето и енергията, което ще ми отнеме.
Надявам се и новата книга да зарадва поне толкова приятели и непознати, както предишната.
Е, казах го и сега остава само да изчакам две последни седмици, които ще ми се сторят, като месец.

2 коментара: