Седмицата 2016 2

Първа работна седмица за новата година. След дългата почивка настроението ми не е за работа и дори този красив изгрев вчера, не можа да ме зарадва.


В повечето дни виждах повече тъмните облаци на небето, а не светлината преминаваща през тях. Ако трябва да направя равносметка, седмицата беше съставена от четири сряди и един петък.


Затова с нетърпение чаках почивните дни и имах късмет, че времето ми беше съюзник. Странно, но мога да вървя цял ден и да се чувствам отпочинал, а се уморявам от един час седене зад бюрото.


Дърветата са голи, но птиците са по-хубава гледка, която добре замества липсата на листа.




Две бездомни котета, появили се незнайно откъде в работата. Изглеждат добре гледани и не мога да разбера хората, които са ги изоставили.


Нови гъби, макар и не там където се очаква да ги видиш.


Зимата на практика още не се е показала, а дърветата се подготвят за пролетта.


А тази сврака прилича на мен. Още не е започнала следващата седмица, а аз гледам в далечината и мечтая за следващите почивни дни.

Няма коментари:

Публикуване на коментар