Миналата седмица 25-09

Ето, че и още една седмица отмина. Продължавам в поредният постинг да представям новите блогове , на които попаднах през седмицата. Миналата седмица нямах много свободно време и очаквах, че ще са по-малко, но не е така.
Започнах поредицата за да насочвам хората, които ми идват редовно на гости тук, към малки блогове, заслужаващи повече интерес. Надявам се да има полза, но нека започна.

Миналата седмица попаднах на:

Петя Митрева - лично творчество
Разни работи
Размишльотини
Режицата не ножи или как снежат хфърчинки
...Продължавам да мечтая...
Credendo vides!!!
Просто човечета
Времето вътре в мен
На въртележката
Maria M

Постингите, които ми харесаха най-много:

ХипотетичноЗа нещата от живота
Оптимистът - Хармония, съзидание и изобилие
относно истинските мъже- шепоти
Паякът BIRETO
Променям се...Елеонора Княжева
Здравей, МореБлогът на Чарли
Случаят БорилскиКак не се


Това е всичко за тази седмица. Ако сте харесали някой от блоговете днес, проверете и в предишните постинги (ТУК). Има за всекиго по нещо. Вижте и Седмицата в линкове в Пост-скриптум инфо.

Лека седмица! До другата неделя!

-

7 коментара:

  1. Хей...благодаря за вниманието!Драго ми стана.Интересен списък с интересни блогове,сред които намерих нещичко и за мен.

    ОтговорИзтриване
  2. PetyaL, радвам се,че си си харесала нещо от списъка. Значи е имало някаква полза.

    ОтговорИзтриване
  3. Благодаря,че съм в списъка:)Поласкана съм:) Начина по който си решил да споделяш кое/кой ти е харесал е доста удобен и напътстваш.За всеки има по нещо:) Още веднъж-благодаря:)

    ОтговорИзтриване
  4. Много полезно! И аз бях се амбицирал, но бързо видях, че си е бая работо.
    Затова ти благодаря, че я вършиш вместо мен.
    Успешна седмица!

    ОтговорИзтриване
  5. И аз благодаря, че сме попаднали в листa ;]

    ОтговорИзтриване
  6. Валентин Петлов , ще съм доволен, ако си намерил някой блог , който да е интересен за теб.Другото е без значение.

    ОтговорИзтриване
  7. Окей, ще се поразровя тия дни :) Съжалявам за късния отговор, доста време бях офлайн :) Поздрави!

    ОтговорИзтриване