Медитация

Седнал съм в поза полу-лотос и съзерцавам пламъка на свещта. Изпълва ме чувство за лекота и щастие. Потапям се в светлината и се пренасям някъде далеч, където властват тишината и спокойствието.
Оммм....
Щастлив съм.
Снощи гледах новините. Омбудсманът на Републиката е установил след дългогодишно умуване, че лимитите върху дейността на лечебните заведения нарушават правата на гражданите и Конституцията.
Както е казал народът: ”По-добре много късно, отколкото никога”. След двайсетина години нещата ще се оправят.
Аз обаче съм щастлив, че днес съм здрав. Щастлив съм, защото съм се слял с времето и пространството, концентрирани в пламъка на свещта.
Оммм....
Един бивш премиер плаче за някакви вещици. Един настоящ твърди, че ще ги лови и дава на прокуратурата. Съдът ще ги пусне и всички ще са щастливи. Ако някой тръгне да брои, ще се окаже, че сме Страната на Вещиците.
Аз обаче съм щастлив. Моят свят е в центъра на пламъка. Там няма вещици. Всички знаят, че огънят пречиства.
Оммм....
Държавата ремонтирала сгради по цени на квадратен метър по-високи от годишния доход на някои от гражданите й.
Щастлив съм. В богата държава живея.
Оммм....
Продължава войната по пътищата...
Митьо Очите се поправил в затвора и бил на почивка в Казичене...
Партиите имали касиери във всяка митница....
123 хиляди души са загубили работата си през последната година...
Оммм....
Сливам се с пламъка....
60 хиляди души ще получат български паспорт накуп...Милиони българи мечтаят да са негър в Аблабама...
Някои вече са....
Оммм....
Щастлив съм. Вече съм част от пламъка и друго не ме интересува.

Искате ли да опитате?
Запалете една свещ и седнете удобно срещу нея! Погледнете право в пламъка! Отпуснете се и забравете всичко! Изпразнете съзнанието си от всичко! Повтаряйте:
-Аз съм добре! Аз съм щастливец! Не ме интересува външният свят! Не ме интересува нищо, освен сливането с безкрая! Тялото ми не съществува! Аз летя към пламъка! Влизам в него и вече сме едно цяло! Аз съм пеперуда! Аз съм щастлив!
Оммм....
Лесно е. Само пазете крилата си от пламъка....
Оммм....

13 коментара:

  1. М да много сме щастливи .Аз феникс!

    ОтговорИзтриване
  2. :-))) щастието никога не идва самО!

    ОтговорИзтриване
  3. Оммм - Получи се, малко се поопърлих, ама...;)

    ОтговорИзтриване
  4. Внимавайте със свещите, ей! :)
    И с романтиката! :)))

    ОтговорИзтриване
  5. @byrkanica66 , точно от това се притеснявам:).Прекалено сме добре.Трябва пак да медитирам:).
    @Aria , идва, идва:). само,че при другите хора:).
    @Блага, щом си минала само с опърлено е добре.Ама да не каже някой,че не съм предупредил:).
    @Златина, беше ми изскочило от главата, че свещите и романтиката са лоша комбинация. Следващият пък ще съзерцавам, някоя чашка с вино:)Ефекта може дори да е по-голям.

    ОтговорИзтриване
  6. :) Аз "медитирам" с това:
    http://www.youtube.com/watch?v=ddGjV51Edok . Пускам си вибрацията от гласа на индийката през главата като лъч и ми изчиства "запушванията". Е, не твърдя, че би проработило при всеки ...

    ОтговорИзтриване
  7. Оммм - Щастлива съм и ми е хубаво! Оммм :)

    ОтговорИзтриване
  8. Внимавайте при избора на свещички.Ако са от аптеката обикновено имат друго предназначение,не са за палене! :)
    Владо,това само в кръга на шегата.Хубаво,че си добре и си щастливец.Аз съм любопитна и сигурно ще опитам.

    ОтговорИзтриване
  9. Владо,имам усещането,че кризата,положението у нас,политическия живот и целия хаус в Бг,ни карат да израстваме духовно,а иначе медитацията си е хубаво нещо,навлизаме навътре в нас...

    ОтговорИзтриване
  10. @Gloxy-Floxy ,аз пък медитирам когато пиша.Изчиства ме от напрежението най-добре.
    @Розичка, виж колко е лесно:).
    @PetyaL., де да бях щастливец:(.
    @Силвия Тенчева, да си призная, когато гледам хората по улиците не виждам духовно израстване. Все още се среща,но много рядко.

    ОтговорИзтриване
  11. Донуякъде бих се съгласила, че имаме нужда да изпразним съзнанието си, да се слеем с чистотата, но да се изолираме от външния свят, да не ни интересува той - не бих приела ... привествам позитивното мислене, да отделяме време за себе си, и да вярваме, че живота е хубав - просто имаме нужда от по-философско мислене и поглед на нещата - не е нужно да се изолираме съвсем.

    ОтговорИзтриване
  12. Боже - писала съм с краката си - Моля да ме извините! - само да допълня- и за мен писането е вид пречистване на мисълта!

    ОтговорИзтриване