Нещо, като почивка

хамакНай-после дойде времето и тази година да се доредя за отпуск. За разлика от предишните, тази е по график. Както и в предишните години, съм на повикване.
Спомням си думите на един американец, дошъл на посещение преди години. Според него, ако в една фирма има неща, които прави само един човек, трябва веднага да се уволни човека, или пък да се закрие фирмата. За моя радост не сме в Америка, но напоследък все по-често мисля, че е прав.
Това е дълга тема. Важното е, че от днес две седмици съм в отпуск. Ще се опитам покрай неотложните задачи в къщи, да прекарам повече време в мързелуване и разходки. Няма нужда да ходя надалеч, защото на минути от града има прекрасни места, където да се спасиш от жегата и градския шум. За съжаление, с всяка година стават все по-малко и „по-цивилизовани“. Ако съм в настроение, ще опитам да направя и малко снимки, избягвайки следите от „разумна“ дейност, докато още има такива кътчета.
Отново се отнесох с мрачни мисли, а днес трябва да празнувам. Всъщност днес и утре трябва да отметна малко от работата в къщи, за да мога наистина да ми останат дни за истинска почивка. Следващата ще е около Коледа.
Днес е и Джулая. Станах навреме за да посрешна игрева, но тъмни облаци са покрили небето. Утеших се, че отпуската ще ми тръгне, като по вода и не съжалявам много. Ще има още много други изгреви.Лек ден и на вас с една друга хубама песен на Uriah Heep.



11 коментара:

  1. Честито! Пробвай колко време ще можеш без компютър:)

    ОтговорИзтриване
  2. Приятна почивка, с много настроение и интересни неща!Кръстю прави интересно предложение:)))Аз лично изкарах една седмица без компютър-хах Усмивки, Влади:))))

    ОтговорИзтриване
  3. Да я изпълниш с много нови и приятни неща, Влади!

    ОтговорИзтриване
  4. Приятна почивка и ще очакваме снимките! :)
    Поздрави! :)
    Миро

    ОтговорИзтриване
  5. Хубава почивка, Влади! Без служебни повиквания, които да те разсейват. С повече слънчеви мисли и много усмивки! :):):)

    ОтговорИзтриване
  6. Не знам за компютъра, но изключи телефоните и се покрий дълбоко. Като има работа ще се намери кой да я свърши... Лошото е, че като се върнеш може да намериш мястото от друг заето, но...
    Абе, не го мисли. Приятна почивка!

    ОтговорИзтриване
  7. @Кръстю, компютарът за мен е почивка, в сравнение със задачите в къщи.
    @Zvetanka Shahanska , благодаря!
    @Magiosnika ,ще се опитам, но трябва да си призная, че се притеснявам да снимам, особенно когато има хора наблизо. Ще се опитам да ги избегна.
    @Аmazonka ,ами без тях няма да мине, но засега щом съм се впрегнал нося.
    @slavuncho , за съжаление за телефона не става. Поел съм ангажимент и си го изпълнявам. На този етап ме устройва, защото за първи път не отговарям поне за други хора. Колкото до това да намеря мастото заето, ще ми е приятно и ще черпя. От две години говоря, че трябва поне още един човек.Но днес поне свърших каквото бях запланувал, а за по-нататък, каквото дойде.

    ОтговорИзтриване
  8. @зори , ще намеря с какво да я запълня. Благодаря!

    ОтговорИзтриване
  9. Прекарай си добре!
    Отиди на някое местенце без гсм покритие;-)

    ОтговорИзтриване
  10. Желая ти приятна почивка и слънчево настроение!Поздрави!:)

    ОтговорИзтриване