Сняг

Сутринта, когато отворих прозореца, навън беше учудващо топло и преваляваше ситен дъждец. След час обаче той беше заменен със сняг. Това не е първия сняг за тази година. Валя и миналата седмица, но докато се наканя да снимам, той се стопи.
Днешния също се топи, но му се зарадвах. Обичам снега и зимата, може би защото студа ме кара да се събудя от летаргията. Кара ме да се чувствам жив с всяка клетка на тялото ми.
Днешния пост на Кръстю, е малко в противовес на снега навън, но както казах и в коментара там, цветовете освен около нас, са и усещане. Усещане, което не зависи от сезона, а от настроението ни.
Направих и няколко снимки. Не са идеални, но ми харесват.














































Не можах да се сдържа и понеже нямаше достатъчно, за голяма снимка, направих снежна снимка на стъпката си.

8 коментара:

  1. Супер естествени са, много ми харесват снимките:-)
    Честит ви сняг :)

    ОтговорИзтриване
  2. Хм, при нас няма още, ама познаха! Не ми се вярваше, но в следващите дни се очаквало до -7 гр. и бури на места...

    ОтговорИзтриване
  3. :) Беше балсам за душата тоя, при нас първи сняг!
    Вярно, че в неуредена държава снегът може да донесе най-вече неприятности, но въпреки което...! :)

    ОтговорИзтриване
  4. Честит първо сняг и от мен! Толкова е красиво и галещо погледа... :-))

    ОтговорИзтриване
  5. Кой беше казал във фейсбук, че зимата още не е дошла :)

    ОтговорИзтриване
  6. Ама то, си е истински сняг :) Честито!

    ОтговорИзтриване
  7. Честит първи сняг, на тези при които е за първи път. За съжаление, вече почти се стопи, но ще има още.

    ОтговорИзтриване