Новото фото

Преди десетина дни фотоапаратът ми се повреди. Имам го над две години и бях свикнал с него макар, че напоследък рядко правех снимки. Не беше от скъпите модели с много опции и възможности, но не се и напъвам да съм фотограф. За запазването на мига с прилично качество е достатъчен и съвременен фотоапарат от типа на така наречените „сапунерки“, а всичко над 6-8 МР си е излишен лукс.
Затова и при избора на новото фото, не се рових дълго. Новото ми фото е един от най-евтините модели, които се предлагат – Canon PowerShot A2500.


Измених на марката NIKON, не защото не бях доволен от стария апарат, а за да видя разликата. В общи линии освен разликата в менютата, няма нещо друго, което да е от значение. Все още разучавам менютата, но възможностите са прекалено много и няма да използвам дори половината. Апаратът в режим AUTO е от типа – "Насочи и снимай" и качеството ме задоволява. За съжаление през седмицата и в почивните дни преобладаваше облачно време, а и докато на други места в страната пролетта е настъпила отдавна, при дръвчетата тепърва започват да цъфтят. Така, че повече снимки ще има през тази седмица, макар че промяната на часа, да отложи във времето ранните снимки на изгрева.







3 коментара:

  1. И моя Никон е за ремонт, и само отлагам, а трябва да го занеса, не е сложен ремонта - капачето на блока за батериите трябва да се смени.

    ОтговорИзтриване
  2. Честито ново фото, Владо!

    ОтговорИзтриване
  3. Благодаря! Днес направих малко снимки и съм сигурен, че ще ми върши работа. На стария обаче се повреди обектива и няма оправяне.

    ОтговорИзтриване