Напред...

Вчера получих от печатницата екземплярите от първия си роман - Кланица. Книгата изглежда по-тънка, отколкото си я представях и можеше да стане по-добре, но съм доволен. Доволен съм, защото приключих един етап и мога спокойно да продължа напред.
Мога ли? Заех се с редакцията на романа и подготовката му за печат, за да се разсея временно и да почина. Напоследък често се чувствам уморен и не остава много време за писане, а котато имам време, нямам настроение. Затова прекъснах писането на "Песента". Това ще е първата ми книга, която ще е със съвременен сюжет. Бях си дал срок да я завърша до края на годината, но сега не зная, дали ще го спазя. Проблемът е, че приключвайки с "Кланица" мислех, че ще си освободя времето и мисълта. Само че, бях забравил вълненията от всяка нова книга, тичането и изпращането на книжките до новите им домове и още, още, още... В допълнение се наложи да оправя и някои неща в блога. Преработих страниците Избрано и Книгите и мисля, че станаха добре. Мога да продължа напред...
Да, мога макар, че сега се чудя, дали да не се захвана с един друг текст, който оставих по средата. "Кръстопът" е проект, с който искренно се забавлявам, докато го пиша. Не зная. Времето ще покаже. Не бързам заникъде. Важното е, че вървя напред.
Може да погледнете двете редактирани страници.

Избрано

Книгите

От Избрано ще можете да свалите свободно текстовете на трите ми книги, засега само в PDF, но в момента опитвам да направя прилични файлове в EPUB и до седмица, ще ги предоставя и тях. От Книгите, ще можете да поръчате хартиените варианти на книгите. Намалих цената на оставащите бройки от първите две. Няма смисъл да стоят при мен, а ако някой си поръча, ще събирам за следващата книга.

Няма коментари:

Публикуване на коментар